Problémy s doručením

Pokud máte problémy s doručením zásilky českou poštou využijte služeb spediční firmy. Česká pošta standartně trpí problémy několikrát řešenými ve všech médiích a i když jsou doručovatelé odměňováni za doručenou zásilku, praxe je mnohdy zcela opačná - ve většině případů zvláště ve velkých městech se ani neobtěžují dát oznamání o uložení zásilky do vaší poštovní schránky a když se člověk po balíčku začne shánět je většinou již na cestě zpět. Na straně vaší jako zákazníka vzniká dojem že za tuto skutečnost může obchodník a ten je zase nazlobený že jste si zásilku nepohlídaly osobně. Proto jsme také oproti běžné praxi ceny zásilek expedovaných spediční firmou - v našem případě GLS - oproti běžnému tarifu zvýhodnili. Při expedici je navíc touto firmou požadován telefonický kontakt na zákazníka a jejich řidič se s vámi většinou spojí a v případě vaší nedostupnosti navrhne adekvátní řešení.

V každém případě pokud od nás zákazník obdrží informační e-mail - zásilka odeslána, můžete její doručení očekávat nejdéle do 48 hodin - v případě že se tak nestane neprodleně nás kontaktujte a mi vám obratem oznámíme aktuální místo kde se balíček nachází - je doručován k vám, je právě na depu, případně se někde toulá a doručení se zdrží.

Věříme že při vzájemné komunikaci zamezíme veškerým problémům vzniklým při expedici zásilek. Váš internetový obchod MLSPORT.CZ 

Rybářské potřeby MLSport.cz